26.9.06

يا رب

رمضان

شهر الصوم

شهر المغفرة

يارب  اغفر لي ذنوبي

قبل دار الآخرة

يارب

اقبل توبتي

(للمرة المليون)

اقبل توبتي

واغفر ذنوبي

أنت تعلم ماذنوبي

أنت تعلم أنني

لست ملاكاً

إنني بشر

وكل بني البشر

يخطئون

وخير من يخطئ

يتوب إليك

ياربي عسى

تغفر له

فاغفر ذنوبي

ذنبي كبير

ياالهي

هائل

لكن عفوك واسع

وأنت رحمن رحيم

يارب

فاغفر ليَ

واقبل توبتي

واقبل صلاتي وصيامي

ربِّ

إغفر لي ذنوبي



 

هناك 9 تعليقات:

Ahmed Shokeir يقول...

وكلنا معاكي بنقول آمين

كل سنة وإنتي طيبة

ياسمين حميد يقول...

و انت طيب

LAMIA MAHMOUD يقول...

امين
كل سنة وانتي طيبة

غير معرف يقول...

رمضان كريم :)

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

أختي الفاضلة ياسمين

أرجوا أن تشرفينا بزيارة مجموعتنا التدوينية " شباب عايزة تتجوز "

و تشاركينا في حل هذه المشكلة الإجتماعية المستعصية

و أدعوك إلى الإنضمام مجموعة عملنا التدوينة لدعمنا في قضيتنا العادلة و دفع كفاحنا نحو حياة كريمة عفيفة سعيدة

و تفضلي بقبول فائق الإحترام و التقدير

http://elzawaj.jeeran.com/



كتبه / جندي الفضيلة
مصر - القاهرة

غير معرف يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

أختي الكريمة

أرجوا أن تشرفينا بزيارة مجموعتنا التدوينية " شباب عايزة تتجوز "

و تشاركينا في حل هذه المشكلة الإجتماعية المستعصية

و أدعوك إلى الإنضمام مجموعة عملنا التدوينة لدعمنا في قضيتنا العادلة و دفع كفاحنا نحو حياة كريمة عفيفة سعيدة

و تفضلي بقبول فائق الإحترام و التقدير

http://elzawaj.jeeran.com/



كتبه / جندي الفضيلة
مصر - القاهرة

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

اللهم تقبل
وكل سنه وانتي طيبه يا ياسمين

أجدع واحد في الشارع يقول...

امين يا رب
بس بعد ازنك انا هاخد البوست ده انشرة عندى ممكن

ياسمين حميد يقول...

طبعاً ممكن
بس لو سمحت تكتب اسمي تحته

 
Locations of visitors to this page